Ma kerül implementálásra a patch #1, itt van a tartalma

2012.12.19. 11:10 | AOSHU | Szólj hozzá!

Bizony, ma fellövik a szerverekre az első javítást, ami Build 1881 néven fut. Egy szép hosszú listát készítettek a változtatásokról a srácok. Íme.

Aki inkább angolul lesné meg ezeket a változtatásokat, annak a hivatalos fórumot tudom ajánlani.

Összeomlások/fagyások
• Ha ez Zombi Mode szerverhez akarsz csatlakozni, többet nem kapsz kék vagy szürke képernyőt
• Többet nem omlik össze a játék, ha csatlakozol egy Zombie Mode szerverhez
• Több játékközbeni összeomlás javítva lett
• A karakterosztály kiválasztása közben összeomlás javítva
• Több töltőképernyős összeomlás javítva lett
• Térkép váltáskor tapasztalható összeomlás javítva lett
• Ideiglenes javítást kapott a Steam névben található különleges karakter miatti összeonlás

Egyensúly/játékmenet
• Némileg finomítva lett a Jetpack
• Az utánpótlás ládákat nem lehet teljesen befalazni
• Némileg finomítva lett a sírkő robbanásának mértéke
• Meg lett hosszabbítva az újraéledési idő, hogy több idő jusson a karakterosztály megváltoztatására
• Némileg finomítva lett az, hogy mennyi blockkal kezdjenek a játékosok
• Némileg finomítva lett a játékosok mozgási sebessége
• A Rocketeer Turretjének javítva lett a célzási sebessége
• Némileg finomítva lett a világban és a prefabokban található blockok életpontja
• Csökkentve lett a Soldier élete - ez valószínűleg a Commando kaszt lenne... 
• Az Engineer nem jet packes ugrási magassága csökkentve lett - ez pedig a Rocketeer
• A Dynamite több egyensúlyi javításon esett át
• A Super spade több egyensúlyi javításon esett át
• A Rocket Launcher több egyensúlyi javításon esett át
• Növelve lett a Sniper rifle sebzése és több töltény jár mellé, plusz a visszarúgás teljesen ki lett véve

Felhasználói felület
• Fejlesztve lett a szerverválasztó képernyő, hogy a játékosok könnyebben találjanak magukhoz közeli szerveret
• Több szöveg javítva lett
• Több betűméretbeli hiba javítva lett
• Fejlesztve lett a Controls menüpont a beállításokon belül

Grafika/HUD
• A tenger színe nem változik, ha leguggolsz
• A gyémánt lerakó helybe nem rondít bele a gyémánt kis ikonja
• Egy grafikai hiba havítva lett a töltő képernyőn, ha teljes képernyős módra váltasz
• A játék felbontása bem változik, ha újratöltöd a játékot

Egyéb
• Az asztali ikon megegyezik a tálcán látható ikonnal 
• A játék jobban, pontosabban követi az achievementeket

Címkék: patch 1.0 update

A bejegyzés trackback címe:

https://aceofspadeshungary.blog.hu/api/trackback/id/tr864972872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása